De coronamaatregelen stellen ook onze geestelijke gezondheid op de proef. Na maanden van thuiswerken snakken we naar sociale interactie met collega's en verlangen we ernaar om opnieuw face-to-face samen te werken zonder de barrière van een computerscherm. Kortom, we kunnen niet wachten om terug naar kantoor te gaan.

Maar, hoe organiseren we de terugkeer naar kantoor?

Telewerk is door corona populairder dan ooit en dat zal na de crisis niet anders zijn. Maar ook het kantoor blijft bestaan, alleen op een andere manier en met een andere invulling. Hybride werken is dé toekomst: deels op kantoor, deels van thuis uit. Bedrijven over de hele wereld erkennen een belangrijk aspect als gevolg van deze wereldwijde pandemie: de groeiende noodzaak om de veiligheid en het welzijn van het personeel te waarborgen, zowel lichamelijk als geestelijk.

 

Het is dan ook hét moment om even stil te staan bij de ‘herorganisatie’ van jouw werkplek. Ergonomie speelt een belangrijk factor in deze transitie. Dat beaamt ook onze klant, recruiteringsbureau Vind!. Laat je inspireren:


Ook architecten beseffen steeds vaker dat ergonomie een belangrijke rol speelt in het dagelijkse leven en in een kantooromgeving. Ze gaan dan ook op zoek naar praktische oplossingen die perfect te integreren zijn in hun ontwerpen.

Benieuwd hoe wij dit aanpakken?

Laat jouw gegevens na voor een ergonomiescan van jouw kantoor.